خبرهای ورزش بانوان شهرستان مهر

به گزارش روابط عمومی ورزش بانوان استان ، به نقل از محمدی کارشناس ورزش بانوان اداره ورزش وجوانان شهرستان مهر جلسه ی هماهنگی وبررسی مسائل موجود هیات والیبال شهرستان  با حضور رییس هیات والیبال (محمود غلامی - مهراب ساعد فرد )ومربیان و سرپرستان تیمهای والیبال بانوان بخشهای شهرستان برگزار گردید. محمدی در ادامه افزود:اولین دوره کلاسهای توجیهی و باز آموزی داوری ویژه بانوان در رشته والیبال شهرستان مهر  در مورخه 95/10/22 در محل اداره ورزش و جوانان به صورت تئوری و در سالن شهدای شهر مهر به صورت عملی با حضور مربیان ، سر پرستان و داوران برگزار گردید. مدرس این دوره آقای قاسمی بعهده داشت.

همچنین  اولین  هفته از سری مسابقات لیگ والیبال بانوان شهرستان در روز پنج شنبه مورخ 95/10/23 برگزار گردید. قاسمی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهر در ادامه این گزارش افزود این مسابقات طی 5 هفته برگزار خواهد شد که در پایان تیم های اول و دوم هر گروه به صورت مسابقات فینال و رده بندی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت وی گفت: برای اولین بار مسابقات لیگ بانوان در شهرستان مهر برگزار می گردد و ان شاء الله در سال آینده در 2 رده لیگ برتر و لیگ دسته 1 این مسابقات ادامه یابد و آینده ای روشن پیش روی ورزش این شهرستان قرار گیرد .

در ادامه این گزارش آمده است که تعداد 60 نفر از کوهنوردان شهرستان مهر با حضور غلامپور معاون فرماندار شهرستان مهر و حبیبی مسئول دفتر نماینده شهرستانهای مهر و لامرد به تنگ خوزی از توابع شهر خوزی برگزار گردید .حضور مسئولین در برنامه های ورزشی باعث خوشحالی وایجاد انگیزه در ورزشکاران میگردد.