برگزاری اولین دوره مسابقات ثبت رکورد بانوان در شهرستان جهرم

به گزارش روابط عمومی ورزش بانوان استان به نقل از رمضانلی مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم، اولین دوره مسابقات ثبت رکورد توسط هیات ورزش همگانی در روز جمعه 19/5/97  با شرکت 40 ورزشکار در ماده های پارکورـ دراز نشست، پرش جفت پا، طناب زنی، استپ و پرس پا  در باشگاه اسطوره برگزار شد که نفرات اول به عضویت تیم منتخب جهرم در آمدند. رمضانلی در ادامه افزود:

نشست ستاد ساماندهی امور جوانان پیرامون هماهنگی در برگزاری جشنواره نشاط بمناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) در تاریخ 15/5/97 با گردهمایی اعضاء آن ستاد در فرمانداری ویژه شهرستان جهرم برگزار شد.

در این نشست علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم در آغاز نشست با گرامیداشت مناسبت اولین روز از ماه ذی الحجه ، سالروز ازدواج زیباترین پیوند آسمانی در جهان اسلام که نمونه تکرار نشدنی در تاریخ می باشد، افزود: امروز دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در مردم بوده و از هیچ خیانتی فرو گذار نیستند، یکی از بهترین راه های برون رفت، برگزاری برنامه های شاد در اعیاد مذهبی و بالا بردن روحیه مردم است. وی همچنین افزون بر تقدیر از همه هنرمندان شهر جهرم، گفت: از تمامی نهادها و سازمان های شهرستان توقع همکاری در اجرای هر چه بهتر این برنامه را داریم. عبدالرحیم خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان گفت این برنامه، در باشگاه ورزشی شهرداری با همکاری نماینده متمرکز حوزه هنری در جهرم برگزار و بیش از 5000 نفر استقبال کننده در این برنامه  همچنین از همراهی دو هنرمند برجسته کشور به نام های یوسف تیموری و امیر کربلایی زاده در این برنامه خبر داد