مسابقات بدمینتون بانوان پیشکسوت جهرم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ورزش بانوان استان به نقل از رمضانلی کارشناس ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم، یک دوره مسابقات بدمینتون بانوان  در  رده پیشکسوتان ویژه ماه مبارک رمضان روز یکشنبه بیست خرداد در سالن بدمینتون شهرستان جهرم انجام شد. در این مسابقات که در  دو بخش انفرادی و دوبل برگزار شد 25 نفر شرکت کننده در رده پیشکسوتان با یکدیگر به پیکار پرداختند که در پایان پس از شناسایی نفرات برتر این پیکارها به آنان حکم قهرمانی و جوایزی از سوی هیئت بدمینتون داده شد.

نتایج انفرادی

مقام اول: مریم زینلی - مقام دوم: لیلا شکوهی فرد - مقام سوم: راضیه اسماعیلی

نتایج دوبل

مقام اول: راضیه اسماعیلی، نجمه عبدلی - مقام دوم: مریم زینلی، مریم شریف آبادی - مقام سوم  مشترک: لیلا شکوهی فرد، مردانی، معراجی و مهارات

رمضانلی در ادامه افزود: ایستگاه سلامت و اطلاع رسانی به گرامیداشت هفته ملی بدون دخانیات در تاریخ 19/3/97 در مجموعه ورزشی آزادگان جهرم برپا شد. این ایستگاه با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم، با برپایی بنر با موضوع سلامت و مبارزه با اعتیاد و پایش سلامت برای ۶۱۰ تن از شهروندان انجام شد. در این ایستگاه  علاوه بر اطلاع رسانی و مشاوره ترک دخانیات، سلامت قلب، دیابت، فشار و قند خون شهروندان و ورزشکاران اندازه گیری شد.