برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با مکمل های ورزشی در جهرم

به گزارش روابط عمومی ورزش بانوان استان به نقل از رمضانلی کارشناس ورزش بانوان شهرستان جهرم دومین کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با مکمل های ورزشیدر سالن پیامبر اعظم (ص) شهرستان جهرم و زیر نظر هیأت پزشکی ورزشی استان فارس برگزار شد.  در این کارگاه آموزشی که با همکاری هیأت پزشکی ورزشی شهرستان جهرم و اداره ورزش و جوانان به منظور ارتقاء دانش مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف از مکمل های ورزشی و مواد نیروزا برگزار شد تعداد 80 نفر شرکت کننده که بخش اعظم آنان را بانوان تشکیل می دادند حضور داشتند. آغاز این کارگاه با سخنان مختصر و مفید دکتر محمدهادی افتخار زاده رئیس هیأت پزشکی ورزشی شهرستان جهرم در خصوص موضوع کارگاه مربوطه و پس از آن عبدالرحیم خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان با خوشآمدگویی و تشکر از حضور پرشور مربیان در این دوره همراه بود. مدرسی این دوره 6 ساعته را دکتر احمد جهان میری مدرس هیأت پزشکی ورزشی استان فارس بعهده داشتند. از جمله مباحث تدریس شده در این کارگاه مباحثی از جمله نقش مکمل های ورزشی در ورزش، نیاز ورزشکاران به مکمل ها، تشریح انواع مکمل ها از جمله مکمل های قبل از تمرین، حین تمرین و بعد از تمرین، مکمل های قدرتی، ریکاوری و ... بود.مدیریت این کارگاه را خدیجه رمضانلی مسئول واحد آموزش هیأت پزشکی ورزشی شهرستان جهرم بعهده داشتند.

درادامه این گزارش آمده است که :تیم کاراته شوتوکانJKA بانوان شهرستان جهرم در مسابقات قهرمانی استان فارس که به میزبانی شیراز برگزار شد پس از شیراز و کازرون مقام سوم را به خود اختصاص داد.به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم، این مسابقات در رشته های کاتا و کومیته انفرادی و تیمی در 5 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان با حضور ۳۵۰ کاراته کا از شهرستان های شیراز، جهرم، ارسنجان، کازرون و قائمیه برگزار شد که در پایان این رقابت ها تیم های شیراز، کازرون و جهرم برحسب تعداد مدال های کسب شده به ترتیب عناوین اول تا سوم تیمی در بخش کاتای انفرادی را به خود اختصاص دادند.شایان ذکر است که تیم جهرم با ۲۲ کاراته کا در این مسابقات حضور یافت که هر ۲۲ نفر موفق به کسب مقام شدند.

اسامی مقام آوران:مهسا دهقانی          مقام اول-زهرا امیرسالاری      مقام اول-فاطمه تهرانی          مقام اول-درسا مرزبان پور      مقام اول-  کوثر مجلسی           مقام اول-زینب پوراحمدی       مقام اول-مریم مظلوم             مقام اول-مهشید سالاری          مقام اول-ساجده سقاباشی      مقام دوم- نگار برازنده              مقام دوم-عسل سیاهیان          مقام دوم-محبوبه بستانی         مقام دوم-شیدا ذوالقدری          مقام دوم-زهرا شاکری              مقام سوم-عفت امیرسالاری       مقام سوم-زهرا شارخی             مقام سوم- مریم مرزبان پور       مقام سوم-مریم حیدری            مقام سوم-فاطمه گرامی           مقام سوم-مریم سالاری            مقام سوم-یاسمن فهیمی           مقام سوم-زینب ناطقی             مقام سوم